Artykuły sponsorowane – zdobywanie linków

Strona główna/Porady/Artykuły sponsorowane – zdobywanie linków

Artykuły sponsorowane i wpisy gościnne, to kolejne po blogach firmowych, katalogach branżowych, forach tematycznych, miejsce w którym może pojawić się link. Opcja ta daje wiele możliwości i dużą kontrolę nad jakością linku. Dużym ułatwieniem w zamieszczaniu wpisów gościnnych i sponsorowanych jest wykorzystanie platformy WhitePress. Skupia ona wielu wydawców prezentujących przeróżne dziedziny. Dzięki temu link ma szansę znaleźć się w doborowym towarzystwie.  Za pośrednictwem Whitepress można nie tylko znaleźć wydawcę i opublikować własny artykuł, ale i zamówić tekst o oczekiwanej tematyce i zagadnieniach.

[/fusion_builder_column]

Zalety artykułów sponsorowanych:

  • promocja firmy, oferty, produktów
  • publikacja artykułów na wysokiej jakości stronie
  • samodzielny wybór portalu na którym ma się pojawić artykuł
  • możliwość zlecenia napisania tekstu przez konkretnego wydawcę
  • pojawienie się wartościowego dla odbiorcy artykułu
  • publikacja niepowtarzalnego tekstu
  • dostosowanie do grupy docelowej i lokalizacji

Na co zwrócić uwagę wybierając miejsce publikacji artykułu sponsorowanego?

Przede wszystkim należy wybrać portal o tematyce odpowiadającej reklamowanej stronie. To bardzo ważne, aby artykuł był zgodny z profilem wydawcy. Następnie warto zwrócić uwagę na liczbę unikalnych użytkowników w skali miesiąca. Daje to informację, do jak wielu osób ma szanse dotrzeć link zawarty w artykule. Kolejny wskaźnik to Trust Flow, oznacza przepływ linków zaufanych. Inaczej mówiąc jest to poziom zaufania do danej domeny. To najważniejsze informacje, które warto brać pod uwagę przeglądając portale.

[/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]
Artykuły sponsorowane – zdobywanie linków
3.33 (66.67%) Wszystkich głosów 18
2017-01-19T13:00:14+00:00

About the Author:

Ukończyła studia o specjalności doradztwo personalne i zawodowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z natury indywidualistka. Z wyboru optymistka. Porzucająca schematy i szukającą nowych, własnych dróg.

3 komentarze

  1. Zgred 11/11/2016 at 10:57- Odpowiedz

    Zdefiniuj co to jest jakośc w seo 🙂 Pamietaj też, że wskażniki każde daje się nabijać w sposób sztuczny np za pomocą SWLi.

  2. Agata 14/11/2016 at 13:57- Odpowiedz

    Jeżeli zostały zachowane kryteria, o których mowa w ostatnim akapicie, czyli dostosowanie do tematyki portalu, to sądzę że jest to uczciwy sposób promocji marki. Zauważyłam jednak, że artykuły sponsorowane stały się dla wielu twórców portali bardzo dobrym źródłem finansowym. Niektórzy mimo średnich parametrów TF i statystyk podają bardzo wygórowaną cenę za artykuł. W ostatnim czasie spotkałam się z tym w szczególności na coraz popularniejszych blogach parentingowych zastanawiam się z czego to wynika.

  3. Altis 26/01/2017 at 09:15- Odpowiedz

    niestety coraz mniej wartościowych portali, gdzie cena artykułu nie przyprawia o zawał:)

Zostaw komentarz