Cyber Monday vs Black Friday

Strona główna/Firma, Porady, sklep internetowy/Cyber Monday vs Black Friday

Co jest lepsze dla sklepu internetowego – promocja w Cyber Monday czy Black Friday?

Black Friday

Przypominamy, ze już 25 listopada 2016 Black Friday, czyli dzień wielkich wyprzedaż. Zwyczaj rozpowszechniony w Ameryce wkradł się z rozmachem na polski rynek. Nie trudno zauważyć, że zyskał sympatię zarówno wśród właścicieli sklepów, ale i klientów. I nie ma się czemu dziwić dla firm to świetna możliwość reklamy, natomiast dla klientów, to świetny czas na zakupy po niższych cenach, szczególnie zakup prezentów na zbliżające się święta. Szerzej o Black Friday pisaliśmy we wcześniejszym artykule – Black Friday.

Cyber Monday

Cyber Monday to jeszcze nowość, dopiero kiełkuje w Polsce. To święto wyprzedaży również pochodzi z Ameryki. Promocje z okazji Cyber Monday dotyczą sklepów internetowych i odbywają się w pierwszy poniedziałek po Black Friday, w tym wypadku 28 listopada 2016. Ze względu na to, że w Polsce póki co nie jest ten dzień tak bardzo praktykowany, to wyprzedaże internetowe mają miejsce również w Black Friday. Poznaj 20 pomysłów na promocję sklepu internetowego i wykorzystaj je do reklamy i większej sprzedaży w swoim sklepie internetowym.

Black Friday czy Cyber Monday?

Dobrym rozwiązaniem wydaje się skorzystanie z jednego i drugiego dnia największych wyprzedaży w roku. Można wydłużyć czas specjalnych promocji lub zaproponować klientom dodatkowe rabaty. Dzięki temu klient zatrzyma się na dłużej przy danym sklepie, a może nawet zostanie stałym klientem na cały kolejny rok. Warto wprowadzić karty lojalnościowe łączące Black Friday i Cyber Monday lub inne rozwiązanie, przez  które klient wróci do sklepu. Zaletą tego rozwiązania jest możliwość przemyślenia i powrotu do oferty sklepu, która wzbudziła zainteresowanie u klienta. Dłuższy okres wyprzedaży, to również szansa na to, że konsument dokona większych zakupów.

Cyber Monday vs Black Friday
5 (100%) Wszystkich głosów 6
2017-05-15T11:57:30+00:00

Autor/ka wpisu:

Ukończyła studia o specjalności doradztwo personalne i zawodowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z natury indywidualistka. Z wyboru optymistka. Porzucająca schematy i szukającą nowych, własnych dróg.

Zostaw komentarz