Jungle Web 2017 – konferencja o marketingu online

//Jungle Web 2017 – konferencja o marketingu online

6 i 7 kwietnia 2017 odby艂a si臋 ju偶 6. edycja konferencji o marketingu internetowym 艁贸d藕 Jungle Web 2017. Spotkanie mia艂o miejsce na Wydziale Zarz膮dzania Uniwersytetu 艁贸dzkiego i zorganizowane by艂o przez Studenckie Ko艂o Naukowe MarkeTEAM. W konferencji wzi臋li udzia艂 specjali艣ci z r贸偶nych dziedzin. Jednak najwi臋kszy nacisk zosta艂 po艂o偶ony na video marketing. By艂y prelekcje, panele dyskusyjne i warsztaty.聽 Udzia艂 w konferencji by艂 bezp艂atny, natomiast nowo艣ci膮 by艂a p艂atno艣膰 za warsztaty.

MarketSmart na 艁贸d藕 Jungle Web 2017

Na stronie Jungle Web w podsumowaniu mo偶na przeczyta膰, 偶e w tegorocznej edycji wzi臋艂o udzia艂 30 prowadz膮cych i 600 uczestnik贸w. Jak by艂o w ubieg艂ym roku? O tym przeczytacie w naszej relacji MarketSmart na 艁贸d藕 Jungle Web 2016.

Plan konferencji 艁贸d藕 Jungle Web 2017

Skorzystali艣my z warsztatu „PR jako element strategii marketingowej (Public Relations w sieci)”, prowadzonego przez Martyn臋 Soli艅sk膮. Koszt udzia艂u w jednym warsztacie – 20 z艂. Liczba miejsc by艂a ograniczona.

Public Relations jako element strategii marketingowej

Poni偶ej kilka zdj臋膰 z konferencji.

Jungle Web 2017

Marketing internetowy na konferencji

Trendy w marketingu internetowym

Maciej Budzich, Micha艂 Sadowski, Jaros艂aw Miszczak - panel dysusyjny

Prelekcja na 艁贸d藕 Jungle Web

艁贸d藕 Jungle Web 2017 o emarketingu

Nowo艣ci膮 by艂a ca艂odniowa transmisja na 偶ywo na Facebooku Sprawny.Marketing. Kto ogl膮da艂? A kto by艂 na miejscu w 艁odzi? Jakie wra偶enia?

Jungle Web 2017 – konferencja o marketingu online
4.4 (88.57%) Wszystkich g艂os贸w 7
2017-04-20T09:52:06+00:00

Zostaw komentarz