Poznaj nowy sposób na kontakt z potencjalnymi klientami przez internet.

Najnowsze udogodnienie dla firm, ale i klientów dotyczy sposobu kontaktowania się. Korzystając z reklamy Google AdWords, można już nie tylko skontaktować się telefonicznie, ale i bezpośrednio wysłać wiadomość sms.

nowe możliwości dla firm w internecie

W praktyce: w AdWords można reklamować firmę i uatrakcyjniać jej wygląd za pomocą dodatkowych rozszerzeń. Co oznacza, że do samego promocyjnego tekstu reklamy można dodać dodatkowe objaśnienia, linki do podstron, dane lokalizacyjne i inne. Ma to służyć przedstawianiu dodatkowych przejrzystych informacji o ofercie.

Jak ustawić rozszerzenie sms

Najnowsze rozszerzenie dotyczy możliwość wysyłania sms-ów i jest widoczne tylko na telefonach z możliwością wysyłania i odbierania sms-ów.  Reklama AdWords posiadająca to rozszerzenia ma dodatkową linijkę z numerem kontaktowym. Klikając automatycznie klient przenosi się do domyślnej aplikacji sms i wysyła swoje zapytanie dotyczące prezentowanej oferty prosto do firmy.

Jak wygląda rozszerzenie sms?

Rozszerzenie sms w Google AdWords zalety:

  • dodatkowa możliwość szybkiego kontaktu z firmą
  • dostosowanie godzin odbioru sms-ów
  • wyświetlanie tylko na urządzeniach przystosowanych do usługi
  • płatność tylko za kliknięcie
  • możliwość samodzielnego utworzenia tekstu sms, jednocześnie z możliwością modyfikowania go przez zainteresowanego klienta
  • wyróżnienie reklamy spośród innych

 

Nowe rozszerzenie w Google AdWords
5 (100%) Wszystkich głosów 7