Wystartowały zapisy 2016/2017 na szkolenia Akademii Google Partners. To kolejna szansa, by zdobyć certyfikat i wziąć udział w warsztatach.

Jak dotychczas dostępne są certyfikacyjne szkolenia online oraz szkolenia stacjonarne. Może w nich uczestniczyć każdy kto jest zarejestrowany w programie Google Partners. Rejestracji podlegają agencje reklamowe, jej pracownicy i specjaliści z branży internetowej.

[/fusion_builder_column]

Certyfikat

Certyfikat można uzyskać po ukończeniu teoretycznych kursów online oraz zaliczeniu testów. W praktyce certyfikat otrzymuje osoba, która przeszła szkolenia online i zaliczyła 2 egzaminy końcowe: obowiązkowy z Podstaw reklamy w AdWords oraz jeden dodatkowy o dowolnie wybranej tematyce: Reklama w Zakupach Google, Reklama mobilna, Reklama wideo, Reklama w sieci wyszukiwania, Reklama w sieci reklamowej. Zaliczenie egzaminu uzyskuje się przy minimum 80% poprawnych odpowiedzi.

Certyfikat Google Partners to profesjonalna akredytacja od Google. Tym samym Google uznaje osobę posiadająca certyfikat za specjalistę ds. reklamy online.

certfikat google MarketSmart Beata Piekarczyk

Akademia Google Partners

Akademia Google Partners od 2013 roku oferuje szkolenia w Polsce. Kształci pracowników agencji i wspiera rozwój praktycznych umiejętności. Dostęp do szkoleń zależny jest od statusu agencji w Google Partners.

Główną tematyką szkoleń jest umiejętność obsługi reklam AdWords takich jak:

  • reklamy w sieci wyszukiwania,
  • reklamy mobilne,
  • reklamy wideo
  • reklamy w Zakupach Google

Nowe agencje mogą skorzystać również ze szkoleń rozwijających firmę i wprowadzających do Google Partners. Natomiast agencje ze statusem Partnera mają dodatkowo dostęp do szkoleń z Google Analytics.

Pierwsze szkolenie online wystartowało już 28 września 2016, natomiast pierwszy warsztat stacjonarny odbędzie się 14 października 2017. Sprawdź cały harmonogram.

[/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]
Nowe terminy szkoleń i certyfikaty Akademii Google Partners
5 (100%) Wszystkich głosów 10