Reklama AdWords Rozszerzenie cen w PLN

Strona główna/AdWords/Reklama AdWords Rozszerzenie cen w PLN

Rozszerzenie cen w polskiej walucie i języku nareszcie udostępnione w Google AdWords.

To kolejne udogodnienie po rozszerzeniu wiadomości, które wkracza na polski rynek. Początkowo dostępne było tylko w 6 walutach: dolar amerykański, dolar australijski, dolar kanadyjski, euro, funt brytyjski, dolar nowozelandzki.

rozszerzenie cen dla 6 walut

 

[/fusion_builder_column]

Najnowsze rozszerzenia cen w AdWords

Obecnie dostępne są aż 24 waluty: Peso argentyńskie, Dolar australijski, Boliviano, Real brazylijski, Dolar kanadyjski, Frank szwajcarski, Peso chilijskie, Peso kolumbijskie, Euro, Funt brytyjski, Dolar hongkoński, Rupia indyjska, Jen japoński, Peso meksykańskie, Dolar nowozelandzki, Sol peruwiański, Peso filipińskie, Rubel rosyjski, Korona szwedzka, Dolar singapurski, Dolar amerykański, Bolivar wenezuelski, Rand południowoafrykański oraz Złoty polski.

reklama w internecie z cena polska waluta

W ustawieniach można również określić czego dotyczy cena.

Typy ofert:

  • Marki
  • Wydarzenie
  • Lokalizacje
  • Okolice
  • Kategorie produktów
  • Typy produktów
  • Kategorie usług
  • Typy usług
  • Usługi

Dodatkowo można wybrać jednostkę ceny. Co szczególnie może być przydatne w przypadku reklamowania usług.

reklama usług ceny

Rozszerzenia cen w polskiej walucie to kolejny sposób na rozbudowanie i ulepszenie reklamy w internecie.

[/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]
Reklama AdWords Rozszerzenie cen w PLN
5 (100%) Wszystkich głosów 13
2017-01-19T13:00:14+00:00

About the Author:

Ukończyła studia o specjalności doradztwo personalne i zawodowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z natury indywidualistka. Z wyboru optymistka. Porzucająca schematy i szukającą nowych, własnych dróg.

Zostaw komentarz