Reklama dla sklepu internetowego – Dzień Darmowej Dostawy

Strona główna/Firma, Porady, Promocja firmy/Reklama dla sklepu internetowego – Dzień Darmowej Dostawy

Ostatni moment, aby zgłosić sklep internetowy do akcji Dzień Darmowej Dostawy! Już 29 listopada 2016 rusza kolejna wielka internetowa promocja. Tym razem jest to Dzień Darmowej Dostawy.  Do akcji organizowanej po raz 7 zgłosiło się już 2179 e-sklepów. Zobacz dlaczego warto.

Dzień Darmowej Dostawy jak sama nazwa wskazuje polega na tym, że Twoi klienci nie ponoszą kosztów dostawy towarów we wskazanym terminie. Jednocześnie akcja stwarza warunki, które promują zakupy przez internet. W związku z brakiem dodatkowych kosztów można liczyć, że zakupy zrobią ci którzy dotychczas mieli wątpliwości i obawy co do zakupów w sklepach internetowych. A tym samym może zwiększyć się liczba potencjalnych klientów w Twoim e-sklepie. Zastanawiasz się czy to Ci się opłaca?

Dzień Darmowej Dostawy – zalety:

  • promocja sklepu internetowego
  • szansa na dotarcie do nowych odbiorców
  • zaprezentowanie oferty sklepu internetowego
  • zyskanie nowych klientów
  • reklama marki – logotyp sklepu jest widoczny na oficjalnej stronie Dzień Darmowej Dostawy
  • wyróżnienie spośród konkurencji
  • możliwość ustalenia minimalnej kwoty zakupów (20zł), od której będzie przysługiwała darmowa wysyłka

Sklep internetowy przystępujący do akcji Dzień Darmowej Dostawy ma prawo do używania loga i nazwy Dzień Darmowej Dostawy do własnych celów reklamowych. Organizator udostępnia również na swojej stronie wszystkie niezbędne formularze, loga, banery, grafiki, z których uczestnicy mogą w pełni korzystać.

Przystąpienie do akcji Dzień Darmowej Dostawy jest bezpłatne. Sklep internetowy musi jednak spełnić warunki:

  1. Drogą mailową poinformować internautów o Dniu Darmowej Dostawy.
  2. Umieścić baner promujący Darmowy Dzień Dostawy na stronie główne.

 

Jak zgłosić sklep internetowy do akcji Dzień Darmowej Dostawy?

Do 25 listopada należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na oficjalnej stronie internetowej w zakładce „Dodaj swój sklep”. Poza podstawowymi danymi sklepu należy określić:

  • kategorie sklepu
  • opcje dostawy
  • sposoby płatności
  • ilość pracowników
  • czas funkcjonowania sklepu od daty założenia
  • kwotę, od której będzie przysługiwała darmowa wysyłka

Akcja dostępna jest dla zamówień z dostawą na terenie Polski.

Sklepy internetowe mogą również skorzystać z płatnej oferty dodatkowego wyróżnienia. Cena wyróżnienia to w zależności od wybranej opcji to 499zł lub 799zł/brutto. Dzięki temu między innymi sklep otrzyma mailing promocyjny, a sklep  jest widoczny na stronie głównej akcji oraz posiada dodatkowe oznaczenie w kategorii. Opcja ta promuje sklep przez cały rok.

Reklama dla sklepu internetowego – Dzień Darmowej Dostawy
5 (100%) Wszystkich głosów 6
2017-05-15T12:00:15+00:00

Autor/ka wpisu:

Ukończyła studia o specjalności doradztwo personalne i zawodowe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z natury indywidualistka. Z wyboru optymistka. Porzucająca schematy i szukającą nowych, własnych dróg.

Zostaw komentarz