Stary vs. nowy panel Google AdWords

//Stary vs. nowy panel Google AdWords

Zobacz czym się różni stary panel AdWords od nowego.

Po 15 latach panel AdWords zmienił się nie do poznania. I tylko dobrze wszystkim znane nagłówki i tytuły poszczególnych sekcji panelu upewniają, że to nadal znany i obecny od 15 lat AdWords – jednak bardziej intuicyjny i zupełnie odświeżony – nowoczesny.

W odpowiedzi na potrzeby reklamodawców powstał nowy wygląd panelu AdWords. Prace rozpoczęły się w marcu 2016 roku. Początkowo nowy panel był dostępny w wersji testowej, a korzystający z niego mogli sprawdzać funkcjonalność i zgłaszać uwagi. Poznaj nową wersje AdWords. Obecnie nowy wygląd udostępniany jest coraz większej rzeszy reklamodawców. Jedni automatycznie po zalogowaniu otrzymują dostęp do nowego panelu, a inni otrzymują propozycję skorzystania z nowej wersji AdWords i mogą przenieść się do nowego panelu. Jednocześnie nadal istnieje możliwość przywrócenia i korzystania ze starej wersji.

Nowości w AdWords:

  • czytelne statystyki
  • wykresy i wizualizacje danych w rożnych formatach
  • przejrzysta nawigacja po panelu
  • grupowanie funkcji i narzędzi
  • kolorystyka

Stary vs. Nowy wygląd panelu AdWords

 

Narzędzia

 

Stara wersja umożliwiała korzystanie z narzędzi przy pomocy górnego panelu, schowane pod nagłówkiem „Narzędzia” – rozwijały się po kliknięciu. W nowej wersji narzędzia również są ukryte, tym razem pod „trzema kropkami”. Z tą różnicą, że są znacznie rozbudowane, bardziej widoczne i przejrzyste.

 

 

Ustawienia reklam

 

Ustawienia dla reklam znajdowały się wcześniej w zakładkach w górnej części panelu. Obecnie ulokowano je w panelu bocznym, po lewej stronie, dzięki czemu są „pod ręką”.

 

 

Rozszerzenia dla reklam w Google AdWords

 

Rozszerzenia reklam również dołączono do panelu, który znajduje się po lewej stronie i łączy w sobie wszystkie potrzebne elementy. Obecny widok pozwala, przejrzeć wszystkie zastosowane rozszerzenia lub użyć filtra i zobaczyć te, które akurat są potrzebne.

 

 

Zakres dat – ustawienia zakresu dat do analizy

 

Ustawienia dla zakresu dat są podobne, jednak nowa wersja jest bardziej atrakcyjna pod względem wizualnym.

 

Nowy wygląd AdWords:

  • ma zapewnić bardziej efektywną pracę
  • oferuje szybki dostęp do danych
  • ma być łatwy i intuicyjny w obsłudze nie tylko dla zaawansowanych użytkowników, ale i dla nowych reklamodawców

Kto już testuje i potwierdza, że jest lepiej?

 

Stary vs. nowy panel Google AdWords
3.7 (73.33%) Wszystkich głosów 3
2017-07-27T12:20:48+00:00

Zostaw komentarz