Jak zachęcić klientów do firmy – Google Street View

/, Google, Porady, Promocja firmy/Jak zachęcić klientów do firmy – Google Street View

A może chciałbyś dotrzeć do klientów za pomocą Google Street View? Wiesz już czym jest Google Street View i jakie może przynieść korzyści dla Twojej firmy?

Co to jest Street View?

Dla tych co jeszcze nie wiedzą czym jest Street View, to dodatkowa funkcja Map Google, która wystartowała w 2007 roku w USA. Polskę fotografowano już 2 razy w 2011 roku oraz w 2014 roku. Wyjaśniamy w skrócie: po różnych regionach świata jeździ specjalnie wyposażony samochód i robi zdjęcia. Posiada kamery, czujniki, nadajniki, które pozwalają na “dokładne fotografowanie świata”. Dzięki czemu bez wychodzenia z domu za pośrednictwem internetu i Map Google można zobaczyć ulice, budynki, zabytki na całym świecie, no prawie całym, gdyż są jeszcze miejsca do których Street View nie dotarło. Miejsca, w których samochód Google już był oznaczone są kolorem niebieskim.

Kolor niebieski- miejsca ze Street View

Uwaga na Street View

Znowu mogą Cię sfotografować i pokazać całemu światu. Bądź na to przygotowany. Zobacz listę miast, które odwiedzi samochód Google i spróbuj przyciągnąć odbiorców Twoich usług lub produktów.

Street View znowu w Polsce! Od maja 2017 do października 2017 roku samochód Street View pojawi się w wielu regionach Polski. Na liście miast można znaleźć: Wrocław, Wałbrzych, Legnica, Bydgoszcz, Toruń, Włocławek, Lublin, Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra, Łódź, Kraków, Tarnów, Warszawa, Radom, Płock, Opole, Rzeszów, Białystok, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Częstochowa, Sosnowiec, Gliwice, Zabrze, Bytom, Bielsko-Biała, Ruda Śląska, Rybnik, Tychy, Dąbrowa Górnicza, Chorzów, Kielce, Olsztyn, Elbląg, Poznań, Kalisz.

Trasy przejazdu i dokładne terminy będą zależały od warunków atmosferycznych, remontów dróg oraz innych nieprzewidzianych czynników, które mogą pokrzyżować plany, ale i obniżyć jakość zdjęć. Harmonogram przejazdu samochodu Street View, dla Polski oraz pozostałych regionów świata.

Jak firma może wykorzystać Street View?

Po pierwsze trzeba zacząć od obecności firmy na Mapie Google. Pisaliśmy już o tym we wcześniejszych artykułach Pozycjonowanie lokalne – Google Moja Firma. Dane Twojej firmy wraz z zatwierdzoną lokalizacją trafią na ogólnodostępną Mapę Google. A skoro Google już będzie wiedziało, w którym miejscu znajduje się Twoja firma, która to ulica i budynek – to pokaże to innym. A tym samym będzie można znaleźć Twoją firmę korzystając z komputera, urządzeń mobilnych czy nawigacji wykorzystującej Mapy Google.

Zlokalizowana na mapie firma jest bardziej wiarygodna, a tym samym wzbudza większe zaufanie.

Dalej wkracza Street View, czyli rzeczywisty, a co najważniejsze uaktualniany panoramiczny widok ulicy i siedziby firmy z poziomu przechodnia, kierowcy. Zatem czas odnowić elewację, pomalować płot i zawiesić efektowną reklamę lub szyld.

Korzystając z Map Google i Street View potencjalni klienci mogą szybciej trafić do firmy. A nawet przyjrzeć się jej z bliska i od środka. Najnowsze zmiany od Google umożliwiają sfotografowanie wnętrza firmy i udostępnienie wizualizacji w mapach Google, ale to już temat na osobny artykuł.

Jedni kochają Street View, a inni tylko lubią, ale czy jest ktoś komu się ten pomysł nie podoba? Szczególnie, że “prywatność” jest chroniona za pomocą wymazania poszczególnych elementów na zdjęciu, które mogłyby identyfikować ludzi, przedmioty, a nawet zwierzęta 😎 – znany już chyba wszystkim przypadek anonimowo występującej krowy.

Krowa Street View
Jak zachęcić klientów do firmy – Google Street View
5 (100%) Wszystkich głosów 2
2017-06-02T10:31:36+00:00

Zostaw komentarz