Najnowsze zmiany dotyczą przesunięcia terminu ostatecznego wprowadzenia rozszerzonych reklam tekstowych. Przypominamy, że reklamy rozszerzone posiadają więcej miejsca na tekst nagłówka oraz dodatkowe miejsce na opis promowanej oferty.

We wcześniejszym artykule Reklama AdWords – Rozszerzona reklama tekstowa informowaliśmy o wprowadzonych zmianach w wyglądzie reklam AdWords. Dotychczasowe standardowe reklamy tekstowe, miały ostatecznie ustąpić miejsca rozszerzonym 26 października 2016 roku. Do tego czasu reklamodawcy mieli mieć wybór, którą z reklam uruchomią. Według najnowszych doniesień Google, przesunięto datę na 31 stycznia 2017 roku.

Uznano, że reklamodawcy potrzebują więcej czasu na poznanie i naukę efektywnego wykorzystania nowych reklam. Przesunięcie daty pozwoli na korzystanie ze standardowych reklam przez dłuższy czas i stopniowe wprowadzanie zmian.

Po 31 stycznia 2017 roku będzie można dodawać i edytować tylko reklamy rozszerzone. Do tego czasu warto pozostać przy sprawdzonych standardowych reklamach tekstowych, ale jednocześnie testować nowy wygląd reklam rozszerzonych. Wszystko po to, by w pełni dostosować treści do konkretnej oferty i poszukiwanych przez użytkowników fraz.

Co myślicie o nowych rozszerzonych reklamach tekstowych?

Zmiana w rozszerzonych reklamach tekstowych AdWords
4.2 (84%) Wszystkich głosów 5